10 راه حل حرفه ای برای داشتن موهای سالم تر - همراه با سونی بروک ، آرایشگاه مشهور اهل لس آنجلس

 طبق نظرسنجی Redbook که  74٪ از خانم ها می گویند یک روز موی بد باعث می شود احساس اعتماد به نفس کمتری داشته باشند. بنابراین ، هنگامی که موهای شما از نظر ظاهری خوب است ، بدون شک بهتر به نظر می رسید. چالش این است که رشته های شما به طور مداوم در معرض آسیب دیدگی مو قرار دارند: افتادگی ، نازک شدن ، خشکی ، شکستگی ، ریزش و سایر موارد. با وجود این همه فشارهای احتمالی رشته ، جای تعجب نیست که داشتن موهای سالم به تلاش برای سرسبز نگاه داشتن آن نیاز دارد. و اگرچه یک میانبر مخفی برای موهای سالم وجود ندارد ، استفاده از وقت برای محکم نگه داشتن رشته ها ارزش دارد. با ترفندهای کوچک به روال خود ، حفظ موهای عالی می تواند بی دردسر باشد.

سونی بروک ، آرایشگاه مشهور اهل لس آنجلس ، نکات پیشنهادی خود را با شما در میان می گذارد تا به شما در ایجاد عادات سالم در امور روزمره خود برای روزهای عالی با داشتن مو کمک کند!

1. قبل از دوش گرفتن موهای خود را شانه بزنید.

شانه زدن موهای خشک ، روغنهای طبیعی را از پوست سر شما تا انتهای موهای شما توزیع می کند. یکی دیگر از موارد مثبت: بعد از دوش گرفتن این است که موهای شما صاف و خوش فرم میباشد.

2. شرایط به درستی و با احتیاط.

مگر اینکه موهای شما بلند باشد یک قطره کولر به اندازه نیکل برای اکثر بافت ها و طول کافی است. بروک توصیه می کند: "ابتدا تهویه خود را روی شاخه میانی و انتهای موهای خود بمالید ؛ سپس راه خود را تا سمت سر انجام دهید." مهم است که اطمینان حاصل کنید که پوست سر شما نیز مرطوب می شود. قبل از شستشو ، آن را برای یک دقیقه کامل بگذارید. اگر شما معتاد شامپو خشک هستید ، این امر به ویژه برای جلوگیری از ایجاد پوست سر مهم است.

3- برای ماسک موها وقت بگذارید.

برای حفظ رطوبت و صاف کردن رشته ها ، "حداقل هفته ای یک بار از ماسک مو مرطوب کننده یا نرم کننده عمیق استفاده کنید و در صورت استفاده  مرتب از وسایل گرم استفاده مکرر کنید.

4- یک رژیم متعادل داشته باشید.

موهای شما بیشتر از پروتئین تشکیل شده است ، بنابراین خوردن یک رژیم متعادل از مواد غذایی سرشار از پروتئین مهم است. این موارد را به لیست مواد غذایی خود اضافه کنید:

  • ماهی
  • گوشت
  • تخم مرغ
  • لوبیا

منابع خوب دیگر مواد غذایی مو: انواع توت ها ، اسفناج و آووکادو به همراه هر چیز دیگری سرشار از ویتامین های C و E است که به تقویت تولید کلاژن و در نتیجه رشته های قوی تر کمک می کند.

5. نفس عمیق بکشید.

بعد از ما تکرار کنید: از طریق بینی و بیرون از دهان نفس بکشید. چیزهای کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کنند. "موهای شما برون رفت از بدن است ؛ اگر استرس داشته باشید ، پوست شما دچار استرس خواهد شد و این شامل پوست سر شما نیز می شود." اکنون ، آرام باشید و ادامه دهید.

 

6. دمای حمام خود را کم کنید.

بروک می گوید ، هرچند آرامش بخش به عنوان یک نمایش با بخار ، "مصرف روزانه یک حمام فوق العاده داغ می تواند باعث تحریک پوست سر شما شود و احتمالاً موهای شما را ضعیف می کند. درجه حرارت را در سمت گرم نگه دارید و در پایان دوش ، یک آبکشی سریع با آب سرد انجام دهید تا بسته شدن کوتیکول ها ، تقویت درخشش و حفظ موهای سالم باشد.

7- موهای خود را از خورشید محافظت کنید.

پرتوهای اشعه ماوراء بنفش فقط به پوست شما آسیب نمی رساند ، و همین امر در مورد آلودگی نیز انجام می شود. بروک می گوید ، وقتی موهای خود را سبک می کنید ، "از یک استایل مو برای محافظت از رشته های خود استفاده کنید." او توصیه می کند پوست سر غنی از آنتی اکسیدان ها و مایع موی سر SPF 30 که محافظت در برابر عوامل مختلف محیطی است.

8. از پوست سر خود غفلت نکنید.

موهای سالم با پوست سر سالم شروع می شود. بروک می گوید: "اگر متوجه خشکی ، خارش یا هرگونه مشکل در پوست سر شده اید ، موهای شما تحت تأثیر این قرار می گیرند." برای حفظ پوست سر متعادل ، بروک برای شفاف سازی پوست سر توصیه می کند: سر و شانه ها و شامپو کننده های کلاسیک تمیز. نتیجه؟ موهای مجلل و تازه.

9. روی ابریشم بخوابید.

بهترین استفاده را از خواب زیبایی خود داشته باشید: مبل پنبه ای خود را برای جایگزین ابریشمی تغییر دهید. بروک می گوید: "با کاهش میزان اصطکاک بین مو و پارچه ، از کوتیکول موهای شما محافظت می کند."

10. سبک و استایل باهوش تر.

او می گوید ، برای به حداقل رساندن صدمه از یک ظاهر گرما ، "روی ابزارهای داغ حرفه ای و دارای فناوری یونی سرمایه گذاری کنید ، که رطوبت شما را به سبک شما تزریق می کند." همچنین ، به جای داشتن روکش سرامیکی ، یک آهن فرش یا یک صاف کن را که سرامیک جامد است ، انتخاب کنید: "این کار گرما را روی موهای شما به طور مساوی توزیع می کند ، به سرعت به سبک خود قفل می شود ، بنابراین نیازی به استفاده مجدد از آهن به طور مداوم نیست. 

 

 

Enjoyed this article? Stay informed by joining our newsletter!

Comments

You must be logged in to post a comment.

Related Articles
آوریل ۱۵, ۲۰۲۰, ۱۱:۳۲ بعد از ظهر - ام البنین شیخ
آوریل ۱۵, ۲۰۲۰, ۱۰:۰۰ بعد از ظهر - رحمان رامفر
آوریل ۱۵, ۲۰۲۰, ۱۰:۰۰ بعد از ظهر - رحمان رامفر
آوریل ۱۵, ۲۰۲۰, ۹:۵۹ بعد از ظهر - رحمان رامفر
درباره نویسنده

عاشق نوشتن

محبوب ترین ها
آوریل ۲۳, ۲۰۲۰, ۱۱:۰۶ بعد از ظهر - مهدی 928
مهٔ ۴, ۲۰۲۰, ۶:۵۸ بعد از ظهر - علی
مارس ۲۲, ۲۰۲۰, ۱۰:۲۷ بعد از ظهر - مستانه
آوریل ۱۵, ۲۰۲۰, ۱۰:۰۰ بعد از ظهر - رحمان رامفر
آوریل ۲, ۲۰۲۰, ۸:۵۶ بعد از ظهر - reza